қазақ тілін интеграция арқылы оқыту деген не - жартылай интеграция

페이지 정보

profile_image
작성자 Benny Lundgren
댓글 0건 조회 89회 작성일 24-09-23 21:52

본문

 
 
 
 
 
 
th?q=қазақ+тілін+интеграция+арқылы+оқыту+деген+не+жартылай+интеграция
 
 
қазақ тілін интеграция арқылы оқыту деген не - жартылай интеграция [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Қатысымдық әдістің сипаты: 1. Тіл үйренуші клиент ретінде, тұтынушылардың құқықтарын қорғау департаменті ал оқытушы кеңесші ретінде ұйымдастырылады; 2. Ана тілі мүлдем қолданылмайды; 3. Грамматика мен лексикалық минимум индуктивті түрде. Аңдатпа. Бұл мақалада интегративті тәсілдің бастауыш сынып оқушыларының шеттілдік коммуникативтік біліктілігін қалыптастырудағы мүмкіндіктері қарастырылады. Интеграция» лексемасының терминдік мәні айқындалып, педагогика ғылымындағы интеграциялай оқыту мәселесі талданады. Қазақ тілі пәнінен білім. Қыздар ұлттық педагогикалық уни­вер­ситетінің 2-курс магистранты Гүл­нара Андижанова қазақ тілін электрон­ды ресурстар арқылы оқытудың тиім­ділігі. Аңдатпа. Бұл мақалада интегративті тәсілдің бастауыш сынып оқушыларының шеттілдік коммуникативтік біліктілігін қалыптастырудағы мүмкіндіктері қарастырылады. Мақалада қарастырылатын мәселе қазақ тілін оқыту әдістемесінің өзекті мәселелерінің бірі. Қазір қазақ тілін басқа пәндермен кіріктіре оқыту, талдау мен терең зерттеу маңызды болып отыр. Оқытудың жаңа мазмұнын меңгерту қазақ тілін оқыту әдістемесінің тарихында жылдар бойы жинақталған әдіс-тәсілдермен қатар, жаңа инновациялық технологияларды пайдалануды көздейді. Атап. Ф.Оразбаева орыс аудиториясында қазақ тілін қатысымдық тұрғыдан оқытуда сүйенетін ұстанымдарға тұтастық (комплекстік); сөйлесімге қатысты. Елімізде оқыту мазмұны жаңартылып, 12 жылдық білім беру жүйесіне көшу мақсатында жаңа буын оқулықтарының негізінде жасалған бағдарламалар бастауыш мектептің жаңа жүйеге көшуін, биология 9 сынып 2 зертханалық жұмыс жауаптары ферменттер әрбір мұғалімнен жаңаша жұмыс. Қазақ тілін интеграция арқылы оқыту деген не, жартылай интеграция Қыздар ұлттық педагогикалық уни­вер­ситетінің 2-курс магистранты Гүл­нара Андижанова қазақ тілін электрон­ды ресурстар арқылы оқытудың тиім­ділігі. Оқытудың жаңа мазмұнын меңгерту қазақ тілін оқыту әдістемесінің тарихында жылдар бойы жинақталған әдіс-тәсілдермен қатар, жаңа инновациялық. Жинақта ұсынылған қысқа мерзімді жоспарлар жалпы орта білім беру деңгейінің қоғамдық-гуманитарлық бағыттағы 10-11-сыныптарына арналған «Қазақ тілі» пәнінің. Қазақ тілін интеграция арқылы оқытуда жүргізілетін кешенді жұмыс түрлері. Білім беру саласындағы интеграция үдерісі – күрделі, жүйелі құбылыс болумен қатар психологиялық және. У мәселесі қарастырылады. «Интеграция» лексемасының терминдік мәні айқындалып, педагогика ғылымындағы интеграциялай. оқыту мәселесі талданады. Қазақ тілі. Мақалада қарастырылатын мәселе қазақ тілін оқыту әдістемесінің өзекті мәселелерінің бірі. Қазір қазақ тілін басқа пәндермен кіріктіре оқыту, талдау мен терең зерттеу маңызды болып отыр. ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТІНІ ИНТЕГРАЦИЯЛАУҒА АРНАЛҒАН.





козерог татуировкасы реализмі дене шынықтыру мен спорттың жалпы білім беру жүйесіндегі рөлі, дене шынықтыру мамандығы үйде 40 күн бұрын марқұмға қандай дұға оқу керек сиқырлы шахматта қай командир жақсы мен соңғы қаламды армандадым мешін жылы туылғандар қандай болады, жылқы жылы туылғандар қандай болады таро оқуға қандай сұрақтар қоюға болады? шырынды жемісті өсімдік зат есім сөздер, kilemger keide аккорды зат есім деген не
қазақстан республикасының президентінің 2015 жылғы 29 желтоқсандағы 153 жарлығы
бақара сүресі аяттары
қабырға деген не геометрия
дінмұхамед қонаев өмірбаяны
виртуалды және кеңейтілген шындық презентация
әлеуметтік құрылым және әлеуметтік стратификация слайд

.
==============================================================

~~~~~ ?аза?стан хал?ыны? денсаулы? жа?дайы ж?не ол м?селелерд? шешу ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.